niedziela, 9 sierpnia 2015

Summer Time | Klaudia 08.08.2015










 

  









15 komentarzy:

  1. ciekawe zdjęcia :) dziękuję za radę, fotografuję cyfrówką i nie mam w ustawieniach możliwości zmiany przysłony, dlatego radzę sobie tak, jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia są jak z Vouga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najpiękniejszy komplement jaki słyszałam :* Dziękuję!

      Usuń
    2. Za prawdę nie trzeba dziękować :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, mają w sobie to coś !
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia<3 A te w wodzie- magiczne ;0
    Poklikałabyś u mnie w linki pod ostatnim postem?:) Będę bardzo wdzięczna:)
    Może wspólna obserwacja?:) Daj znać, a na pewno się odwdzięczę

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podobają mi się ujęcia w wodzie - cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, chciałam poinformować, że wygrałaś konkurs u mnie na wakacyjne foto :) skontaktuj się ze mną jak najszybciej (znajdziesz adres w zakładce cooperation)
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny klimat.. te w wodzie cudowne są :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 5 zdjecie piękne! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sesja! świetne zdjęcia w wodzie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja, uwielbiam takie delikatne zdjęcia :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ! bardzo ładna sesja, widać, że dopracowana :)

    sylwjja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja . Te zdjęcia w wodzie śliczne woda nie była zimna czasami haha ;) <3
    zapraszam dopiero zaczynam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń